Lenyűgöző környezetben, lenyűgöző személyekkel: a 24. életmód- és sporttáborban

Ötletek a misszióra, Szerző: Cucin Imre - 2020. Július 27. 1441

Rövid és eseménytelen életem során ez volt az egyik legjobb döntésem, hogy részt vettem a Veszprém megyei Bakonybélben szervezett 5 napos táborban. Mikor feltették a kérdés, hogy „Szeretnél-e részt venni?”, kicsit elgondolkoztam rajta, mert még nem voltam ehhez hasonló táborban, de mikor mondták, hogy a tábor lelki vezetője dr. Szigeti Jenő „bácsi” lesz, habozás nélkül igent mondtam.

Az út hosszú és fárasztó volt, de már az érkezés pillanatában kárpótolva lettem. Lehetetlen szavakkal leírni a táj csodáit. Mikor kezdetét vette a tábornyitó, kicsit megszeppenve, de megtisztelve ültem be a társalgóban kialakított nagy körbe, ahol más vallású táborozók is voltak.

Az első ott töltött, kényelmes éjszaka után kipihenten ébredtünk és indultunk a frissítő reggeli tornára, amit minden nap más és más kedves táborozó tartott számunkra. A torna után bőséges, ízletes reggeli, majd a napi útravaló következett, amikor értékes előadásokon, beszélgetéseken vehettünk részt Jenő bácsi vezetésével. Talán a tábor összes résztvevője nevében mondhatom, hogy mindannyian szívtuk magunkba Jenő bácsi tanításait. A napunk egy túrával folytatódott a bakonyi Gyilkos-tóhoz. Csodálatos és nyugtató érzés volt, kiszakadva a mindennapi rohanás és munka alól, sétálni az égig érő fák között. A túra alatt lehetőségünk nyílt jobban megismerni egymást, részletesen bemutatkozni, sztorizgatni, gyönyörködni az Úr ajándékaiban, majd irány vissza a hotelbe, ahol ismételten kifogástalan ételekkel tölthettük meg a hasunkat. De tudjuk, hogy nem csak a testi táplálékon él az ember, így vacsora után ismét Jenő bácsi előadásán vettünk részt, majd egy kis beszélgetés jött, egy kis séta, és irány az ágy. Egy teljes nap telt el, de már megérte, hogy elmentem. Ha aznap este haza kellett volna jönnöm, úgy jöttem volna haza, hogy nagyszerű nap volt. De nem lett vége!

Következő nap egy közeli település, Zirc nevezetességeit néztük meg (az apátsági templomot, a ciszterci apátságot, a műemlékkönyvtárat, a zirci arborétumot). Szabadidőnkben lehetőségünk volt pingpongozni, csocsózni, röplabdázni vagy akár olvasgatni a nyugalom közepén, sétálni a faluban és barátkozni az ott lakó emberekkel a névjegyünket otthagyva.

Szombaton kibővültünk a veszprémi adventista gyülekezet néhány tagjával, csoportos beszélgetést tartottunk, majd következett az istentisztelet. Nem tudom leírni, hogy mennyire jó érzés volt együtt, egy nagy családként ünnepelni a szombatot, attól függetlenül, hogy ki adventista, református, katolikus vagy baptista. Az élő hitünk kötött össze minket, és nem az, hogy ki milyen felekezetből jött. Naplemente után következett a búcsúest, amikor megosztottuk egymással a héten szerzett tapasztalatainkat, élményeinket. Köszönetet mondtunk egymásnak, de főként a tábor vezetőjének, Hoffer Zoltánnak és a tábor lelki vezetőjének, Szigeti Jenő bácsinak.

Az együtt töltött felejthetetlen idő igazi megújulást, barátságokat és testi-lelki feltöltekezést adott mindenki számára, ezért jövőre is visszamegyünk. A hely már most le van foglalva 2021. július 12–18 között. Ha te is kedvet kaptál, akkor már most jelentkezz, nehogy lemaradj, mert ez a tábor hamar megtelik! Hálásak vagyunk Istennek végtelen kegyelméért és szeretetéért!

Cucin Imre
Berettyóújfalu

2020_07/3

Keresés a cikkek között

További új cikkek

„Megtanítalak az útra, amelyen járj.“

Tovább az úton a cél felé!

2021. Június 28.

A Tiszavidéki Egyházterület egy újabb mérföldkőhöz érkezett 2021. június 20-án, amikor a gyülekezetek küldöttei megválasztották az egyházterület vezetőtestületét a következő négy évre.

Isten drága gyermekei

Így kedveskedtünk a gyerekeknek Gyulán

2021. Június 28.

Május 8-án a gyulai gyülekezet megnyitotta kapuját mindazok előtt, akik már régóta vártak erre a napra.