Az új élet tábora

„Gyertek, gyűljünk össze!“, Szerző: Sándor Krisztina - 2019. Augusztus 09. 545

A fiatal felnőttek tábora Bózsván került megrendezésre július végén „új élet” névvel. A szervezők természetközeli helyszínnel, nagyon változatos programokkal, alternatívákat kínálva várták a résztvevőket, melyekből most a teljesség igénye nélkül szeretnék egy kis ízelítőt adni.

Az erdei játékok során megtapasztalhattuk a csapat erejét, miközben a számháborúban a színek egymással „háborúztak”. A táborzáró videó szerint ez a háború „számos áldozatot követelt”, és volt, aki „vagy egy rakás halálesetet elszenvedett”, de ez így lett igazán emlékezetes. Az erdei játékok részét képezte egy kevésbé ismert játék is: a VIP, mikor is néhány ember igazán kiélhette a kreativitását a másoknak való érdekes, vicces feladatok adása közben.

Volt lehetőségünk túrázni egy hatalmasat a szlovák paradicsomban is. Egy csapat rövidebb (24 km-es), egy másik csapat hosszabb (30 km-es) túrát tett; mindkét helyen a hatalmas szintkülönbség-emelkedés, a létrák és a tálcák jelentették a kihívást. Bár közben sokunknak eljött az a pont, ahol úgy éreztük, már nem bírjuk tovább, mégis szerintem mindannyian határozottan pozitívan tekintünk vissza erre a programra is. Megtapasztalhattuk, hogy mindenre lehet erőnk Krisztusban, aki megerősít minket, nem csak lelkileg, de testileg is. Rájöhettünk, milyen fontos is lehet egy-egy nyíl, ami utat mutat a kicsit lassabban haladóknak. A túra kiemelte, mekkora erő van abban, mikor az egymást és Istent szerető fiatalok egymást biztatják a jó úton való tovább haladásban. A fárasztó nap után pedig, azt hiszem, mindannyian hatalmas áldásként éltük meg a meleg ételt, a zuhanyt és az ágyunkat. A gyönyörű kilátás pedig a Tamás-sziklán mindenkit kárpótolt a fáradságért, látva, hogy milyen gyönyörű is a teremtett természet.

Akik nagyon bátrak voltak, azok csütörtökön vállalkoztak egy újabb éjszakai „túrára” is, melynek lényege egy ismeretlen helyről iránytűvel való hazatalálás volt. Természetesen minden csapat épségben visszaért.

A sportnapon mindenki kipróbálhatta magát métában, röplabdában, fociban, floorballban. Nagy imatapasztalatunk volt a tábor alatt, hogy bár a sport alatt történt egy sérülés, de hála Istennek, az érintett hamar visszatérhetett a táborba pihenni – az Úr meghallgatta imáinkat.

A reggeli és esti áhítatok mindig nagyon áldásosak voltak. Engem egyik áhítat alatt ragadott meg az a gondolat, hogy milyen fontos látni magunkat Isten szemével.

Volt lehetőségünk a szekciókon is nagyon változatos témákkal részt venni. Beszélgethettünk arról, hogy mi is az új élet ára, hogyan vélekedik a munkáról Isten, hogy mik a helyes környezetünket védő szokásaink, és mik az ezzel kapcsolatos tévhitek, de meseterápiás foglalkozásra is lehetőségünk nyílt.

Úgy gondolom mindannyian magunkkal vihettünk Bózsváról valamit, ami segít minket egy Istenben való új élet elkezdésében vagy folytatásában.

Remélem, egy év múlva ismét találkozunk Bózsván!

Addig is boldog „új életet” kívánok mindenkinek!

„Mert aki Krisztusban van, új teremtés az; a régi elmúlt, íme, új jött létre.” (2Korinthus 5:17)

Sándor Krisztina
Aldebrő

#2019_08/2

Keresés a cikkek között

További új cikkek

„Megtanítalak az útra, amelyen járj.“

Tovább az úton a cél felé!

2021. Június 28.

A Tiszavidéki Egyházterület egy újabb mérföldkőhöz érkezett 2021. június 20-án, amikor a gyülekezetek küldöttei megválasztották az egyházterület vezetőtestületét a következő négy évre.

Isten drága gyermekei

Így kedveskedtünk a gyerekeknek Gyulán

2021. Június 28.

Május 8-án a gyulai gyülekezet megnyitotta kapuját mindazok előtt, akik már régóta vártak erre a napra.