Hegyek-völgyek között…

„Gyertek, gyűljünk össze!“, Szerző: Hegyes Csilla - 2019. Július 02. 573

Idén pünkösdkor, 2019. június 7–10 között nagyszerű közösségépítő kiránduláson vettünk részt a Debrecen, Munkácsy utcai gyülekezet tagjaival és a barátainkkal.

Mintegy 30 fős csoportunk sok tervezgetés után péntek délután érkezett meg a bózsvai táborba. Míg a csaphat egy része pakolt, szobát rendezett, pihent, a nyughatatlanabbak rögvest útnak indultak, s meg sem álltak a Bózsva-szikláig. Onnan az erdőt vették nyakukba, és a Szuha-völgyig sétáltak, majd szép körben vissza a táborhelyre. Ez a másfél órás túra bemelegítésként szolgált.

A szombat beköszöntét közös áhítattal tettük emlékezetessé, majd szombat délelőtt egy nagyszerű körben beszélgettünk a szombatiskolai tanulmány érdekes kérdéseiről, amelynek néhány pontja igen izgalmasra sikerült (lásd: családi kapcsolatok dinamikája, konfliktusok kezelése, sérelmek, megbocsátás). Délelőtt Dankó Ferenc lelkésztestvérünkkel gondolkodtunk együtt Isten prófétájának, Illésnek a terápiájáról: „Hallgass meg engem!”, „Egyél!”, „Pihenj!”, „Túrázz!” – ez volt a gyógymód számára. Mindennek értelmében aztán délután a természet templomába zarándokoltunk el, a Sólyombérc nevű kilátópontra. Kitartásunkat és erőnlétünket egyaránt próbára tette a csaknem ötórás hegyi út, de jutalmunk a friss levegő, a gyönyörű kilátás és a mély, lelki beszélgetések sora volt.

Vasárnap határátlépésünk volt, úti célunk a már Szlovákia területén lévő, festői szépségű Szádelő-szurdok. Egész napos túránk során ámulatból ámulatba estünk, mert minden kanyarban újabb szépség várt. A völgyben futó patak, fentebb a hatalmas fenyők, még feljebb haladva a pazarzöld színben pompázó fennsík, majd a sziklák tetejéről a fenséges kilátás az egész környékre… mindez feledhetetlen marad számunkra.

Esti hazaérkezésünk után egy kis csapat még bibliai „Legyen ön is milliomos!” játékot játszott, ami felhőtlen szórakozást nyújtott – persze tanultunk is közben egymástól újabb és újabb dolgokat a Bibliánk lapjairól.

Hétfőn nagyon nehéz szívvel indultunk haza, de hagyományos pünkösdi kirándulásunk jövőre újra folytatódik. ☺

Hálás szívvel köszönjük minden szervezőnek és résztvevőnek ezt a csodás hétvégét, amit a Szentlélek közelségében egymás jobb megismerésével és testvéri kapcsolataink ápolásával tölthettünk.

A Debrecen, Munkácsy utcai gyülekezet tagjai nevében:
Hegyes Csilla

#2019_07/1

Keresés a cikkek között

További új cikkek

„Megtanítalak az útra, amelyen járj.“

Tovább az úton a cél felé!

2021. Június 28.

A Tiszavidéki Egyházterület egy újabb mérföldkőhöz érkezett 2021. június 20-án, amikor a gyülekezetek küldöttei megválasztották az egyházterület vezetőtestületét a következő négy évre.

Isten drága gyermekei

Így kedveskedtünk a gyerekeknek Gyulán

2021. Június 28.

Május 8-án a gyulai gyülekezet megnyitotta kapuját mindazok előtt, akik már régóta vártak erre a napra.